1396-10-03 18:33
1089
0
48222
فعال دانشجویی؛

9دی روز تمایز جبهه حق و باطل

فعال دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در یادداشتی به بیان اهمیت روز9دی پرداخت و این روز را تاریخی می داند که در تقویم انقلاب ماندگار شد تا تمایزی باشد بین جبهه حق و باطل.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام؛ سجاد شعبانی در گفتگویی کوتاه با این پایگاه خبری درباره اهمیت قیام تاریخی 9 دی گفت :9 دی به روزی مبدل شد تا معلوم شود افراد مختلف تا چه اندازه پای آرمان های امام و رهبری استقامت دارند و بیانات آنها را فصل الخطاب خود قرار می دهند و موفقیت و پیشرفت کشور را بر تمایلات حزبی و گروهی خود ترجیح می دهند.

وی با ابراز تاسف از اینکه عده ای در کشور به ابزار دشمن تبدیل شده بودند اظهار کرد:متاسفانه در آن ایام عده ای با پیروی از دشمنان خارجی به ستون پنجم آنها در کشور تبدیل شدند و اهداف شوم آنها را عملیاتی کردند، اما مثل همیشه که آنها در پیشبرد اهداف پلید شان ناموفق بودند، این بار هم با بصیرت مردم انقلابی ایران و تدابیر داهیانه امام خامنه ای(مدظله العالی) نقشه شان با شکست مواجه شد.

شعبانی افزود: بر همگان واجب است که هر ساله با یادآوری آن حادثه، از تکرار آن گونه موارد جلوگیری شود و دوست و دشمن به همه مردم شناخته شود و دیگر فریب چرب زبانی های آنها را نخورند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.